Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkelvogn til to unger


Øystein_S

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter sykkelvogn til ungene. Har i utgangspunktet kikket på en Croozer, men er absolutt åpen for andre forslag.

Noen som har gode tips om hvor man får kjøpt slikt. Jeg har intrykk av at sykkelvogner er mye rimeligere i Danmark og Tyskland enn i Norge, så tips om utenlandske nettbutikker mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbrukerrapporten har en ganske grundig test av sykkelvogner.

Den er noen år gammel.

Vi endte opp med ei dyr aluminiumsvogn, og har ikke angra. Tror vogna hette Berkley, men det skal jeg sjekke.

Betalte ca. 8500,- for vogna.

God plass til 2 små, + egen bagasjeavdeling.

Myggnett i front

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heldig og fikk kjøpt en velbrukt Winther Dolphin av en nabo, men hadde i utgangspunktet landet på Croozer pga sammenleggbarheten.

Sykkelvogner kan kjøpes med en viss besparelse fra ABCKids i Danmark, men enda bedre priser får du hvis du går til f.eks REI.com eller andre amerikanske nettbutikker. REI kan i utgangspunktet ikke levere Chariot-vogner til Europa, men den begrensningen kan omgås ved å bruke Jetcarrier.com.

Et søk på forumet til Terrengsykkel.no kan gi deg flere tips.

Mvh

Sturlalv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.