Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva man finner på nettet...


jarle

Anbefalte innlegg

Annonse
sånt som denne: http://www.trekking-mahlzeiten.de/trekking-mahlzeiten-online-shop/produkte/Zwischenmahlzeiten_507/Cheeseburger_in_der_Dose_4641.html

cheeseburger på boks! er det noen som har prøvd, eller blir eg bare nødt til å bestille en selv?

Jeg kom over den samme annonsen her forleden dag, men må innrømme at det høres ikke godt ut. Kanskje jeg hadde skiftet mening om noen hadde dratt frem en boks foran et bål en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker dette ? Stappe i stormkjøkkenet, spise kald eller helle et grønt kjemikalium på burgern sånn at den steker av seg selv ?

Eller skal man rett og slett riste på boksen ??

Dette er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 min. i micro i hermetikkboksen gjør nok susen :lol:

:) kan sikkert putte hele pakka på bålet for en liten stund.. det funker ihvertfall med andre ting i hermetikkbox.. men på sommeren.. :roll: hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Eeeh, tror nok dette bare er "hermetiske cheeseburgere" - må nok ta med brødet, salaten og ostskiva utenom. Men jeg er ikke videre stiv i tysk (eller hva nå det språket var)

Det er mulig bedre enn RSP fra 1974?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Eeeh, tror nok dette bare er "hermetiske cheeseburgere" - må nok ta med brødet, salaten og ostskiva utenom. Men jeg er ikke videre stiv i tysk (eller hva nå det språket var)

Det er mulig bedre enn RSP fra 1974?

Hva er galt med RSP fra 74 :lol:

Har levd på RSP 26 dager i strekk, tror kanskje det er "norgesrekord" i disse mediafikserte (ref annen tråd) førpåsketider :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med RSP fra 74 :D

Har levd på RSP 26 dager i strekk, tror kanskje det er "norgesrekord" i disse mediafikserte (ref annen tråd) førpåsketider :lol:

Husker fra forcen at det alltid var forbundet med en viss andakt å sprette RSP bokser som var eldre enn meg... Jeg tror rekorden var fra 1967.

Smaksmessig gikk det uansett stort sett ut på det samme: Greit nok hvis du var sulten nok, men fikk meg til å tenke på bikkjemat hvis jeg bare var normalt sulten. Men hvis man gjemte bort RSP i en gryterett eller noe så ble det ikke så verst ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra forcen at det alltid var forbundet med en viss andakt å sprette RSP bokser som var eldre enn meg... Jeg tror rekorden var fra 1967.

Smaksmessig gikk det uansett stort sett ut på det samme: Greit nok hvis du var sulten nok, men fikk meg til å tenke på bikkjemat hvis jeg bare var normalt sulten. ...

Forsåvidt et veldig godt poeng det jankj :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Eeeh, tror nok dette bare er "hermetiske cheeseburgere" - må nok ta med brødet, salaten og ostskiva utenom. Men jeg er ikke videre stiv i tysk (eller hva nå det språket var)

Neida, er burger med brød. Se linken fra gizmodo ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke putt hermetikkbokser rett i mikroen! de er helt tette, så sprenger hvis det blir for høyt trykk (varm luft tar større plass enn kald).

Sansynligvis er det ditt minste problem, metall i microen er jo ikke uten videre bra.. Får jo svære lyn inni der.. og så kan det vel også ødelegge magnetronen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kategorisere det som feil kan vel være å ta litt hardt i, selv om man neppe får svære lyn av en slik boks... uansett ingen stjerneidé å sette slikt i mikroen...

hvem har med mikrobølgeovn på tur da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1967 var en bra årgang for RSP. Nesten like god som den legendariske 54- årgangen.

Hvis det bare er selve burgeren som er på en boks. Hva skiller den da fra hermetiske kjøttkaker ? Og hvorfor cheeseburger, hvorfor ikke bare hamburger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.