Gå til innhold
  • Bli medlem

Lengde på liggeunderlag...


rakafisk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser det er mange produsenter som lager liggeunderlag på 1,78 m. Jeg er selv 1,82 høy. Vil da en slik lengde bli ubehagelig? Bør jeg velge en litt lengre utgave? Problemet med dette er jo at vekten øker en god del.

Tenker i hovedsak på oppblåsbare underlag til alle årstider. Kom gjerne med forslag!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange liggeunderlag lages i tillegg til det europeiske også for det amerikanske markedet og har lengder basert på fot og tommer. Amerikanere blir jo helt forvirret av det metriske systemet. 1,78 blir til 5 fot 10 tommer, mens den aller vanligste lengden 1,83 blir til 6 fot. For mange andre enn skandinaver er dette mer enn lange nok liggeunderlag. Mye små bøtteknotter der ute i verden :)

Du vil finne den samme regelen på soveposelengder. 1,95 er 6 fot 6 tommer, eller 6,5 fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også lenger enn liggeunderlaget mitt. Vinterstid brukar eg to liggeunderlag, og då kan dei ligge utan heilt overlapp. Ellers er jo soveposepakkposen grei å putte litt mjuke klede i og bruke som pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.