Gå til innhold
  • Bli medlem

Liggeunderlag (billig)


Nyen

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å kjøpe meg liggeunderlag, men har ikke allverdens til budsjett.

Ser at XXL har 2 aktuelle underlag til salgs nå:

Bamse Extreme, 349,- og Isbjørn Liggeunderlag 149,-

Noen som har erfaringer med sistnevnte?

Andre forslag til liggeunderlag som tåler skikkelig vintervær?

Takk bukk og skrap for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isbjørn tåler IKKE skikkelig vintervær, i hvert fall ikke alene. Til det er det for tynt og isolerer for dårlig.

Bamse Extreme og lignende modeller fra andre produsenter er et helt kurant helårsunderlag. Tipper det er det mest brukte, i hvert fall til helårsbruk. Det finnes mange andre underlag som isolerer bedre, men da til en annen pris og ofte størrelse/vekt. Etter min mening er Bamse et godt valg om pris er viktig.

For øvrig finnes det mange andre tråder på dette. Bruk søkefunksjonen og les :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladet Villmarksliv testet liggeunderlag for et par mnd siden.

Der kom Bamse extrem veldig godt ut!

Prøvde å få tak i det underlaget som vant testen (Ajungilak EVA), men virker ikke som de blir solgt i Norge :D

Har Banse selv og er godt fornøyd med det!

Har foresten gjort meg visse tanker om at bakken har blitt hardere siden jeg var speider...

Kan ikke huske den var så ujavn heller...

http://www.villmarksliv.no/tester/friluftsutstyr/article192171.ece

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp det tynneste liggeunderlaget du får tak i, og kjøp deg et reinskinn, det er luksus! reinskinn veier ikke mye heller, er bare volum så det kan fint rulles sammen med liggeunderlag. jeg har 2 stk. og jeg skjønner ikke at fler folk bruker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.