Gå til innhold
  • Bli medlem

Reservedeler til Coleman 442


kosetur

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Coleman 442 A459E som er ca 10 år gammel. Har aldri bytta eller renset noe på den og kun brukt vanlig 95 blyfri. Den har fungert utmerket uten problem. Den er brukt MYE. Bortsett ifra at pumpedysa (pakningen antagelig) er så gåen at når det er kaldt får jeg ikke pumpet trykk på den. Ser at amfibi.no har pumpa men ser ikke reservedeler der. Men jeg ser på rei.com at de selger repsett til 9$ http://www.rei.com/product/406006.

Får man tak i reservedeler her i Norge? Eller er det slik at når den er såpass gammel og aldri skiftet noe på den at det er lite greit å kjøpe en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte Amfibi og spurte om de hadde reservedeler, men da fikk jeg til svar at jeg måtte kontakte uniflamesupply.no for reservedeler, noe jeg gjorde. Så da har jeg allerede bestilt derfra, kr 175 +23 i porto. Sånn passe dyrt egentlig, tatt i betraktning av 9$ på nettet....men da hadde jo porto og plunder og heft også kostet litt.... venter på delen nå, burde vel få den i morgen kanskje!

Takk for tilbudet, kanskje jeg ikke burde vært så utålmodig med å bestille fra andre men burde vente på svar først her på forumet...?

Uansett, tilogmed kona mi forstår ikke hvorfor folk kjøper andre brennere! Tulle rundt med rødspritflaske og forvarme og øve på dette! Og så få fyr etter forvarminga, er'ke alltid lett med vind og blåst og kaldt og utålmodig og sulten og diverse... Kjærringa synes Coelman er glimrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.