Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode vintersko til under 2000-lappen?


lightningrider

Anbefalte innlegg

Skal på tur og trenger derfor et par robuste vintersko som ikke koster all verden. Har sett på Kamik Stronghold, men denne er importøren og samtlige forhandlere jeg har besøkt tomme for... Må derfor se på alternativene, og trenger noen sko som holder varmen godt, men som samtidig holder til formidable gåturer. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg vet ikke med deg, men jeg har hatt dårlig erfaringer med membransko og vinter, skoen blir våt av svette eller annet, snø osv, skoen fryser og membranen sprekker.... personlig synes jeg membransko passer best til sommeren

Ikke enig med deg der. Selv har jeg ikke hatt problemer med GORE-TEX på vinteren. Membranen skal tåle kulde og skal ikke sprekke opp selv om den fryser med fuktighet på begge sidene. Har du fått GORE-TEX membranen ødelagt på vinteren tror jeg det likegodt kan skyldes slitasje og bruk fremfor kulde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.