Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til valg av tursekk.


brukbar

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en tursekk som jeg kan bruke året rundt, gjerne en erstatter for en koffert på en måte.

Skal til Sveits nå om et par uker og stå på brett, trenger da en sekk hvor jeg kan pakke det meste med meg,

brettet og det utstyret har jeg i brettbagen. Blir borte en uke. Har et par krav til bagen:

-Skal ha mulighet å komme til det store rommet på framsiden og ikke bare på toppen.

-Fargen sort(ikke så lett å se skitt bla)

-Ca 70liter(dette er jeg veldig usikker på, hvor stor plass trenger ola nordmann?)

Har sett på Fjellräven Råstu 65(65l) og HAGLÖFS RYGGSEKK OXO 750(75l).

Flott om noen kan komme med tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du kun er på jakt etter en koffert-erstatter er det kanskje like greit å kjøpe en bag som en sekk. Som nevt i det forrige innlegget er det ikke noe poeng med dyrt bæresystem dersom man bare skal fra flyet til taxi'en og fra taxi'en og opp på hotell-rommet.

Angående størresle så pleier man stortsett å ta med seg så mye man har plass til. Jeg personlig synes det er litt lite med 70 liter på vinterturer. Dette blir smak og behag, og dersom du har plass til mye i snowboardbaggen vil det hjelpe på!

www.sportsnett.no har et godt utvalg av bagger (og sekker). De fleste baggene kommer med mulighet for å bære de som ryggsekk, men det er ikke like behagelig. Bagger finnes også med hjul, noe som er en fordel på flyplasser etc.

En klassisk og god bag er North Face base Camp Duffle. (se sportsnett.no)

Hilsen madsemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.