Gå til innhold
  • Bli medlem

Ivrig nybegynner (turtups)


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Ja det lakker og lir mot vår.

Har vært på fjelltur i dag, godt å kunne gå tørrskodd på fjellet her på Nordmøre! Stor kontrast i forhold til skiturene i helga.

Hvis du er utflytta Nordmøring Tommy, kan du angre deg på at du flytta!!! Her blomstre det i hagen og fuglene jubler 8)8)

Fjordruta blir helt sikkert prøvd i sommer. Gleder meg.

Tustnafjella lokker også. Passe dagstur det, med ei svele på Tustnaferga!!!

Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Har vært på fjelltur i dag, godt å kunne gå tørrskodd på fjellet her på Nordmøre! Stor kontrast i forhold til skiturene i helga.

Hvor i all verden var du da? Ytre strøk eller?? Ellers håper jeg at snøen varer litt enda - mange planlagte skiturer skal nytes før fjellskoa tas i bruk.....

haldis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Jeg var på fjellet i ytre strøk ja. Ikke så høyt, ca 630 m, men en fin trimtur etter jobb!!!

Her er det snø i indre strøk. Var på ski i Sunndalsfjella forrige helg, og det var mye snø. Varer helt sikket til påske. Var finvær og puddersnø på søndag (skare lørdag). Helt nydelig!!!

Hørte idag at snøen laver ned i Surnadal, så det lover godt for påska :D

Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Berit :D

Da jeg er født på Sunndalsøra, men oppvokst ved foten av mektige Tustnastabben og nå forvillet meg ned til Østlandets noe mer triste landskap, må jeg innrømme at hjemelengselen er til tider stor :?:

Kos deg i påska Berit! :?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Berit!

Torgeir nevner Kyrkja fra Leirvassbu, men du bør også ta med deg Visbretind på samme tur.

Ellers er Store Smørstabbtind en fantastisk topp. Er du heldig med været har du en kjempeutsikt fra denne toppen.

Til Tommy:

Vi har hytte ved foten av tustnastabben, men jeg har vært på Stabben kun en gang som 8-åring. Tenkte jeg skulle prøve å komme meg opp i mai en gang.

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Anonymous

Sist jeg sjekket var ikke denne diskusjonen om jotunheimen, men en anbefaling av turer til en som trengte hjelp. Men om du synes det er så fælt at noen anbefaler noe annet en jotunheimen så....

Var på Kolåstinden i påska det var en flott tur. sjekk:

http://www.nytunconsulting.com/bilder/galleri/torstein/paaske_04/index.htm eller www.eastbeach.nu

Torzt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.