Gå til innhold
  • Bli medlem

pakkposer


Jan Kristian

Anbefalte innlegg

Jeg har to av dem. Hatt dem en stund, og de har holdt. Like gode som Sea to Summit, som er ca like tykke. Selv om du behandler tynne pakkposer pent bli det hull i dem etter en stund. Prisen og vekta er halvparten av de tykke pakkposene. For de fleste formål holder de. Hull trenger heller ikke være en katastrofe (i praksis vil det bare komme vann inn hvis posen er under vann en lengre tid, noe som er mest aktuelt på kanoturer ol).

Her henger jeg meg på Fimax litt og sier meg helt enig. Har de samme posene i flere størrelser og de holder greit her i gården også. Blir også brukt litt "sivilt", som trenings- og gymbag og slikt. Funker som sagt fint til det meste. Er bra fornøyd med alt jeg har fra Exped når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.