Gå til innhold
  • Bli medlem

Lei av store TELT!


eAmabuq

Anbefalte innlegg

Nå har jeg telta og gått på mange turer... Men jeg har alltid så stort telt. Som regel går jeg og hunden min alene på fjellet. Og da trenger jeg ikke noe særlig stort telt, men nå har jeg hatt 2-3 eller 3-4 manns telt er ikke helt sikker vet noen om et en mannstelt som er bra, ikke for dyrt og heller ikke dårlig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cho oyo er et knalltelt! Du nevner at du går i fjellet, og dette teltet tålet det været snaufjellet har å tilby. Ikke er prisen så halvgær'n heller. 3500 norske rundinger med hull i. Man får selvfølgelig billigere telt, men disse er gjerne beregnet for årets tre snille sesonger, og tåler ofte mindre vind.

Det er endel tråder om teltet her på forumet, bare søk, så finner du nok frem!

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.