Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny utgave av msr hubba hubba...


rakafisk

Anbefalte innlegg

Nå er det for året kommet ny modell av hubba hubba (hp). ser ut som innerteltet er blitt noe mer vindtett og ytterduken litt lengre... Dette begynner å ligne et godt telt, eller hva? msr er veldig ivrige etter å selge "footprint", men er dette nødvendig? Gulvet er vel ikke dårligere enn på andre telt....

Ta en titt på denne nykommlingen og kommenter gjerne hva dere tror, skal kjøpe meg et telt i denne vektklassen....

http://www.msrcorp.com/tents/hubbahp.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle amerikanske telt-produsenter reklamerer for footprints. Tror dette har noe med at veldig mange teltere i USA ligger på etablerte leire underveis langs de mange og lange "trails" de har. Her er nok alt av gress og vegetasjon dødt, så det er mye småstein og småkvister. Det sliter nok mer på bunnen enn det vi er vant med herfra. Mitt MSR-telt (et Zoid, som jeg ikke kan anbefale til noen!!!) hadde mer enn solid nok bunn, selvom jeg valgte å bruke footprint. Det fordi bunnen var rød, og ble veldig stygg når gress og jord lagde flekker.

Enig i at det nye Hubba Hubba (som hadde vært mye morsommere om det het Hubba Bubba ;-)) ser lovende ut. Bare mesh i innertelt gir ikke mye ly fra vinden som blåser under ytterduken som stoppet litt for langt fra bakken på den gamle modellen. Men jeg klarer ikke å se om det er ordentlig med lufting i toppen av dette teltet utifra bildene...

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.