Gå til innhold
  • Bli medlem

Et eller to mannstelt når man er alene?


Titus

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter et solotelt, men så er det noen som mener at man burde kjøpe et tomannstelt selv om man er på tur alene.

Jeg har stort sett ligget i tremannstelt, også selv når jeg har gått alene. Så jeg er vant til god plass.

Men volum og vekt er jo en viktig faktor. Derfor vurderer jeg sterkt å kjøpe et Hilleberg Soulo

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og de fleste 2-manns telt er jo ikke mer enn 1-mann stelt uansett. Det er jo ikke akkurat enkelt å stue 2 personer inn i et telt ment for 2 ifølge produsenten. I og for seg gjelder det alle teltstørrelser, trekk fra en person på oppgitt størrelse :( I de tilfellene man kan finne samme modell i 1- og 2-manns utgaver er vektforskjellen så forsvinnende liten at ofringen av plass ikke er verdt det.

Enig i at Soulo ser veldig bra ut! Men prisen er jo helt horribel :arrow: (Sa mannen som kjøpte et Bibler Eldorado i fjor...)

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.