Gå til innhold
  • Bli medlem

isfiske i trondheim


Kenneth Osen

Anbefalte innlegg

Er det noen som er kjente med isfiske i Trondheim?

Har to små jenter på 3 og 2 år jeg tenkte å ta med på isfiske, men desverre har jeg ingen peiling på dette selv. Er det noen her som kunne ha vært med og veileidet oss en gang? Har ungen nå til helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor ikke i Trondhjem lengre jeg.. så jeg vet egentlig ikke hvordan det er men regner med at vannene i bymarka har tykk nok is nå.

Lauglovannet er bare ti minutts gange fra skiarenan på Ringvål med barn ;-).

Regner med at du kan isfiske der. Ellers så ligger det et vann litt lengre inn (vellikvannet), har aldri isfisket der, er et lite vann

mye fisk der om sommeren, men aner ikke hvordan det er på vinteren.

Må da være noen trøndere her inne som vet litt mer om isfisket...

Hva med Kyvannet :lol: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri isfisket andre steder enn Jonsvatnet, og da fikk vi ikke noe :evil: Men det er jo fin is for skøyting på omtrent alle vann i området for tiden, så da regner jeg med det går fint å fiske også?

Ellers kunne jo http://tofa.org vært en kilde til informasjon, men den ser ut til å være hacket for tiden.... :D

Er nok ikke hacket, bare en feil på server tenker jeg

Får se hva vi finner ut. Er en fordel med fint vær når man skal ha unger med på slikt. Blir så mye trivligere for de da. Men hvis det er noen her inne fra Trondheim som skal på isfiske til helga, er vi hjertlige glade hvis vi kan bli med og få noen stalltips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo mange fine vann i nærheten av trondheim 8) vis du kjører en mil fra Melhus mot Korsvegen har du Ånøya, stort å fint fiske vann som nå er dekt med stål is! kjører du lengere inn har du malmsjøen.

kjører du til Kvål å oppover til Benna drikke vannet til Melhus Kommune. har du fine muligheter til å fiske å gå på skøyter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.