Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommerpose: Isbjørn Senja eller Barents?


RuneL

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en sommerpose og siden jeg er en høg jævel trenger jeg litt lange poser.

Derfor virker Isbjørn som et bra valg siden de syr lengre poser på bestilling.

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med Senja posen, Er den varm nok til at en også kan bruke den på vår/høst og de kaldeste sommerdagene?

Og blir Barents veldig varm på gode sommerkvelder?

Jeg er ikke den som er ute på ekstremturer og er ikke glad i å sove når det er alt for varmt men er litt usikker på hva jeg bør velge. Er det noen som klarer å overbevise meg om at den ene passer meg bedre enn den andre? eventuelt andre LANGE poser som er der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg trenger en sommerpose og siden jeg er en høg jævel trenger jeg litt lange poser.

Derfor virker Isbjørn som et bra valg siden de syr lengre poser på bestilling.

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med Senja posen, Er den varm nok til at en også kan bruke den på vår/høst og de kaldeste sommerdagene?

Og blir Barents veldig varm på gode sommerkvelder?

Jeg er ikke den som er ute på ekstremturer og er ikke glad i å sove når det er alt for varmt men er litt usikker på hva jeg bør velge. Er det noen som klarer å overbevise meg om at den ene passer meg bedre enn den andre? eventuelt andre LANGE poser som er der ute?

Ingen som har erfaringer med disse? Da får jeg ringe å høre hva de sier og se om jeg finner ut hva jeg skal kjøpe. skal vel uansett ikke bli krise. kjøper jeg for kald er det jo bare å kle på seg litt og er den for varm kan en lufte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en Isbjørn Barents i 5-6 sesonger nå. Har brukt den mest om våren og høsten. Mine erfaringer:

Pluss:

- romslig og meget komfortabel

- holder det den lover i forhold til temperaturgrenser, men blir slitt og mister isolasjonsevnen som alle andre soveposer

- meget akseptabel pris

Minus:

- tung

- kompresjonstrekket som medfølger er elendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.