Gå til innhold
  • Bli medlem

Nanok Performance WGD -20


apetor

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har -30 posen. Er godt fornøyd med den, og brukt den i slik temperatur også, uten å fryse alt for mye (brynje og ullfrotte under, og det ble kaldt først etter 5. natta). Tror kanskje at -20 kan bli litt kald i norske vinterfjell, men det kommer jo an på hvor du har tenkt å bruke den. Aldri hatt dunsovepose før, så det er litt vanskelig å sammenligne ordentlig, men posen var ihvertfall god og romslig, og jeg trivdes godt inni der. Det finnes sikkert lettere og mer "ekstreme" poser, men prismessig er det ihvertfall lite å lure på hvis man ønsker seg dun og ikke har andre spesielle krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Du har altså ikke hatt problemer med dunlekkasje slik som gjest?

Det pleier å ligge et par dun i teltet mitt etter en overnattingstur, så HELT tett er den vel ikke. Men om jeg vil kalle det et PROBLEM? Nei, så mye synes jeg ikke at den lekker. De to dunene kan jeg godt plukke ut av teltet selv, og jeg har ikke opplevd at omfanget av dunlekkasjen øker over tid, men nå er jeg da også ganske snill mot posen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.