Gå til innhold
  • Bli medlem

"Alzheimer-quiz"


tf

Anbefalte innlegg

Var på fottur til Onen (1621 moh, på grensa mellom Ulvik og Eidfjord i Hordaland) hausten 2006. Knipsa bilder i "aust og vest" på turen, men gjekk ikkje gjennom materialet før nyleg, og har no fått følgjande problem: Eg kjenner att mesteparten av motiva, men ikkje fjellet midt på bildet nedanfor! :D Det er tatt med ca. 10x zoom, og (den distré!) fotografen står sannsynlegvis ca. 1 km aust-nordaust frå toppen av Onen, mellom 1550-1600 moh.

Eg appellerer difor til eventuelle Hardanger-spesialistar på forumet om hjelp til å fastslå kva topp me ser ...!

Torbjørn

post-958-133474510525_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg veit ikkje kva fjell dette er desverre, men har opplevd det same som du og gløymd kva eg har tatt bilete av...

Det ser jo ut som det går nokre dalar (og fjordar?) her, ein på tvers i framkant av fjellet du spør om og ein inn til høgre i biletet. Kan det siste vere Osafjorden? I så fall kan fjellet til høgre vere Midtfjell og det i bakgrunnen Storeflåtten? Eg har aldri vore på Onen sjølv, og kjenner ikkje profilen til Storeflåtten frå denne sida. Berre ei gjetting frå mi side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som det går nokre dalar (og fjordar?) her, ein på tvers i framkant av fjellet du spør om og ein inn til høgre i biletet. Kan det siste vere Osafjorden? I så fall kan fjellet til høgre vere Midtfjell og det i bakgrunnen Storeflåtten? Eg har aldri vore på Onen sjølv, og kjenner ikkje profilen til Storeflåtten frå denne sida. Berre ei gjetting frå mi side.

Det er nok ikkje Midtfjell til høgre (har vore der ca. 200 gonger, og meiner å vita korleis det fjellet ser ut! :D); skulle i så fall også ha sett Grimsnuten tydeleg på venstre sida av denne toppen. Trur heller at bildet er teke i ei eller anna retning mellom sørvest til aust-søraust; td. mot Veigdalen, eller kanskje retning Skykkjedalen / området sør for Hardangerjøkulen. Dei tversgåande "dalane" kunne i så fall vera Eidfjord eller Simadalen, og ei mogeleg løysing på gåta kunne vera "naboane" Øktanuten 1614 og Sovarenuten 1648. Men eg har ikkje så langt klart å få dette til å stemma med kartet heller ...! :P

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikkje Midtfjell til høgre (har vore der ca. 200 gonger, og meiner å vita korleis det fjellet ser ut! :D);

Hehe, nei då kjøper eg greit din konklusjon her! Blir spennande å sjå om nokon har svaret på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.