Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Rundhø S4


kis

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har overtatt et Helsport Rundhø S4 telt,ca 10 år gammelt og bare brukt i 10 netter :? Jeg prøver å finne info på nettet ang teltet som:

-vekt

-mål i cm høyde lengde etc

har det stormklaffer antall dører

og alt annet av info,erfaringer bilder etc

Er det noen der som har tips hadde det vært fint :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å slå opp teltet for så å måle? De målene du får da vil være bedre enn de du finner på nett, da de ofte ikke stemmer med realiteten (eksempelvis har helsport som regel alltid noen hundre gram tyngre telt enn de oppgir på sidene sine).

Mvh:

Marius:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har det teltet - og har vært veldig fornøyd med det. kjøpte det eller fikk det til konfirmasjonen min og jeg er nå 38 :)

Det eneste problemet med det nå er at membranen inni har de-laminisert seg eller hva hun kalte det. så det er vel ikke veldig vanntett lenger.

impregnerte det med NikiWax og det har holdt unna en skur etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.