kis Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Hei Jeg har overtatt et Helsport Rundhø S4 telt,ca 10 år gammelt og bare brukt i 10 netter Jeg prøver å finne info på nettet ang teltet som: -vekt -mål i cm høyde lengde etc har det stormklaffer antall dører og alt annet av info,erfaringer bilder etc Er det noen der som har tips hadde det vært fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusd Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Hva med å slå opp teltet for så å måle? De målene du får da vil være bedre enn de du finner på nett, da de ofte ikke stemmer med realiteten (eksempelvis har helsport som regel alltid noen hundre gram tyngre telt enn de oppgir på sidene sine). Mvh: Marius:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bebe Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Jeg har det teltet - og har vært veldig fornøyd med det. kjøpte det eller fikk det til konfirmasjonen min og jeg er nå 38 Det eneste problemet med det nå er at membranen inni har de-laminisert seg eller hva hun kalte det. så det er vel ikke veldig vanntett lenger. impregnerte det med NikiWax og det har holdt unna en skur etter det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts