Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt for vinterbruk (Helsport Svalbard 3 high)?


geir-a

Anbefalte innlegg

Annonse

Det kommer litt an på hvordan du ferdes, jeg er ute med slede og har god plass. hadde svalbard 3, men orket ikke det teltet mer. det blir for trangt, og det er for tungt til å være et ok 1 manns telt.

teltet er innmari bra, og gjennomtenkt, men det skal være god struktur på innredningen hvis det skal være plass til mer enn en med vinterutrustning inni. jeg kjøpte exped pegasus isteden. egentlig en litt annen type telt, men virker godt gjennomtenkt, og forseggjort. det veier over 5 kg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Svalbard 3 high siden det kom på markedet. Er kjempefornøyd med teltet. God innvendig høyde. Veldig god plass for to stykker med vinterutrustning. Man får plass tre stykker også, men da blir det litt trangt. Stort og godt fortelt. Vanvittig vindstabilt. Har flere ganger brukt mitt i storm styrke, og duken beveger knapt på seg.

Så jeg har ikke noe problem med å anbefale teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.