Gå til innhold
  • Bli medlem

Please - nødhjelp - North Face Solar Flare sovepose


Anbefalte innlegg

Må gjøre et "hastekjøp" av sovepose..

Vet ikke hva jeg skal gå for av MArmot Col eller North Face Solar Flare.

De har tilsynelatende samme specs, finner mye positivt om Col, men lite om Solar Flare.

Kan få god pris på Solar Flare så derfor er den mer interessant...

Noen som har erfaring med denne posen?

Hvorfor selges ikke North Face sovceposer i Norge mon tro...

Kapt11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en inngrodd og sunn skepsis til TNF. Det er vel ikke noe merke i verden som er så piratkopiert som TNF. Nå vet ikke jeg hvor du har fått sjansen til å gjøre et godt kjøp på TNF, men vær oppmerksom på at det kan være North Feik om det er fra useriøs forhandler.

Les forøvrig advarsel på

http://www.thenorthfaceguru.com/

(Sjekk den svartelisten!)

og på

http://reviews.ebay.com/FAKE-North-Face-Products_W0QQugidZ10000000002126958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har TNF Inferno Endurance 800+ og er storfornøyd med den. Har ikke prøvd Solar Flare, men disse er jo ganske like. Tviler sterkt på at det finnes fakede TNF-soveposer, så det burde du ikke være redd for. Har brukt dette merket mye oppgjennom åra, både i telt, sekk og jakke. Har ikke vært borti faket utstyr, men nå har jeg kjøpt fra kjente butikker i Norge og USA. Vil tro det er mest klær som er utsatt for forfalskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.