Gå til innhold
  • Bli medlem

Hilleberg Jannu - størrelse på innertelt


madsemann

Anbefalte innlegg

God Dag

Jeg går og lurer sterkt på å kjøpe et hilleberg jannu. Som de fleste andre lurer jeg om det er stort nok for to på vinterstid. Derfor lurte jeg på om noen av dere som har et jannu kunne målt bredden på innerteltet helt nederst i fotenden og helt i hodeenden.

Jeg har kommet fremt il at hvis det er brett nok til to exped Dlx liggeunderlag bør det gå på vinteren. Setter ellers pris på om noen har erfaringer med Jannu på vinterstid. eller eventuelt andre telt som er letter, frittstående og tåler litt vintervær.

Hilsen Mads

p.s. har lest alle andre telt-tråder på forumet og har ikke funnet noen innlegg om akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for hjelpen!

På den ene tyske siden fant jeg at innerteltet er 1,35m*2,01m i 20 cm høyde. Jeg synes dette høres litt knapt ut med tanke på kontakt mellom sovepose og teltduk på vintern. Har dere noen erfaring rundt hvor mye det rimer i dette teltet?

hilsen Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.