Gå til innhold
  • Bli medlem

Stoff og sying i/nær Oslo


Trym

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har et Exped Arc Tarp som trenger litt "finish" for å bli et topp produkt. Jeg ønsker å få sydd på et bakstykke som går ned til bakken og dermed lukker den åpne tunnelen.

IMG_800.JPG

Er det noen som vet hvor får jeg rett type stoff (duk), og hvor får jeg sydd dette (i eller i nærheten av Oslo)?

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann.

Jeg vet ikke om noen som kan ordne dette i Oslo området, men kanskje de vet råd på sportslageret.

Det som jeg vet er at helsport ihvertfall tilbyr omsying av sine egne produkter i melhus(utenfor Trondheim). Dette er et stykke fra Oslo og jeg vet ikke om de vil sy om andre merker, men det er kanskje verdt en telefon. Vet du hva som skjer med garantien fra Exped hvis du syr om?

hilsen madsemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får høre med Oslo Sportslager. Jeg har også tenkt å sjekke med seilmakere, de vet hva kappsøm er, og har rett utstyr. Oppegående skomakere likeså.

HelSport ja, dem hadde jeg og tro på... "Beklager, men vi kan ikke hjelpe deg med dette da vi ikke har kapasitet til å håndtere andre produkter enn våre egne."

Garantien bekymerer jeg meg ikke så mye for. Egentlig kan jeg jo høre med Exped om de kan sy om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.