Gå til innhold
  • Bli medlem

Kaffekjele med plass til en Omnifuel inni


SkogensMann

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å prøve Monsen-trikset med kun én kaffekjele med på tur, men jeg er da på utkikk etter en som jeg kan stappe Omnifuelen inni. Jeg kunne selvsagt tatt med meg brenner fra butikk til butikk, men jeg ville spørre her først, for jeg tenkte som så at jeg nok ikke er den eneste på bruket som har prøvd dette.

Jeg har sjekket et par (uten at jeg husker størrelsen på disse kjelene i farta), men der var det i hvert fall ikke plass. Har dere noen bra tips til kjeler med litt volum og stor nok åpning til at jeg får stappet brenneren oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipset mitt ville vera å droppe kaffikjelen og heller bruke ein vanleg kjel. Då får du ein større åpning slik at det vert enklare å få primusen nedi. Oppvasken vert også enklare.

Novaen min går i alle fall nedi kjelesettet mitt, og den minste kjelen der (den eg brukar om sumaren) er 1,5 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.