Gå til innhold
djupdal

Turforslag, New Zealand

Anbefalte innlegg

Fra Palmerston North er det ikke langt til sørøya.

Båten fra Wellington går til Picton,trivelig sted synes jeg! Der har du Marlborough Sounds med Queen Charlotte Walkway www.qctrack.co.nz

Eller litt lengre mot øst er den velkjennte Abel Tasman Nationalpark Skjult lenke - logg inn for å se den

Har gått en dagsetappe på costal track,men var litt skuffet. Var for mye folk, og jeg utstyrt med fjellsko var litt feil på plass,mange hadde bare slippers på seg...

Kanskje jeg hadde litt for høye forventninger... Trivdes bedre i Marlborough Sound!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på NZ i begynnelse fra året,kan bare sie at du kan glede deg på et flott land!

I området fra Palmerston North vet jeg ikke noe spesiellt, men nord fra der finns Tongario Natjonalpark.Den er veldig kjennt, og det er sikkert mange som er på tur i dette området.

For mer info prøv Skjult lenke - logg inn for å se den

Så er det nordvest fra Palmerston North New Plymouth med Egmont Nationalpark.Den er mindre kjennt en Tongario,men som jeg har hørt fra andre,lønner det seg!

Skjult lenke - logg inn for å se den

Det finns bussforbindelser mellom disse steder, men det er også mulig å få en "hik" hvis du henger opp en lapp på de forskjellige backpackers osv.

Lykka til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.