Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips om oppblåsbart underlag som tåler hard bruk


kosetur

Anbefalte innlegg

For en stund siden så jeg en reklame for et oppblåsbart liggeunderlag hvor de reklamerte med at det var av så god kvalitet at man kunne ligge rett på steinrøysa med det. Kosta vel rundt 2000,- eller no'. Jeg finner ikke dette igjen hverken på nettet eller andre steder. Er det noen av dere som har sett tilsvarende?

Forøvrig pleier jeg å ha vanlig liggeunderlag underst og oppblåsbart oppå. Hva vil være anbefalt da av oppblåsbart liggeunderlag? Det bør være minst 60 cm bredt, jeg er lei av å ligge med armene på utsiden av de smale 53 cm liggeunderlagene..... Thermarest et eller annet og Exped er nevnt mange steder på nettet. Kan betale opptil kr 2000,-.

På forhånd takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ortlieb kom for noen år siden med ett som fikk svært gode testresultater, særlig på robusthet og slitestyrke.

Husker ikke navn, men sist jeg sjekket katalogen var dette fortsatt det eneste underlaget de produserer, så det burde være en smal sak å finne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden så jeg en reklame for et oppblåsbart liggeunderlag hvor de reklamerte med at det var av så god kvalitet at man kunne ligge rett på steinrøysa med det. Kosta vel rundt 2000,- eller no'. Jeg finner ikke dette igjen hverken på nettet eller andre steder. Er det noen av dere som har sett tilsvarende?

Kanskje det er Therm-a-rest sitt nyeste liggeunderlag du har sett reklame for?

De har utviklet en ny Therm-a-Rest Puncture-Resistant Technology.

Jeg har sett de selger to varianter av dette nye Therm-a-rest underlaget på amfibi.no:

Therm-a-Rest Tough Skin Reg., 1499 kr

Therm-a-Rest Deer Ambush, 1699 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.