Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Equipment utstyr


swesterhus

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenker på å invistere i ny sovepose, og har fått veldig bra tilbud på Mountain Equipment sine poser. Har du prøvd disse? Isåfall skulle jeg gjerne høre din mening.

Likeså om du har erfaringer med deres Goretex XCR jakker og egne bukser...?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Har brukt en ME (Iceline tror jeg den heter) pose i noen år, og er meget godt fornøyd. ME har jo fra gammelt av ry på seg for å være noe av det aller beste på dunprodukter, og jeg har hatt en ME dunjakke i 15 år som var mitt kjøpsargument. Fedhered Friends (et amerikansk merke) har enda bedre dunkvalitet (måles i "loft"), men ellers er tror jeg ME er fullt på høyde med resten av gjengen. Det vannavstøtende ytterstoffet gjør forresten en meget god jobb i våte, kondensfulle telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en del med ME Iceline i klassen da jeg gikk Friluftsliv i Bø. Også en av lærerne ble observert med en slik... :D Ingen hadde noe å utsette, snarere tvert i mot.

Jeg har et gore-tex overtrekk for sovepose fra dem, og det er veldig bra. Puster godt. Standard i snøhule (da kan du seile sovepose og liggeunderlag ut og inn fordi alt jo er i samme pose)

Mvh

-lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.