Gå til innhold
  • Bli medlem

Fotogene turer rundt Bergen


CFD

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter fotogene steder som kan nåes med små ekspedisjoner fra Bergen Sentrum(1-2dager). Jeg er en ivrig hobbyfotograf og ønsker å få noen fine bilder å kunne putte i fotoalbumet ,men er usikker på hvilke ruter/ topper jeg skal bestige. Er det noen som har noen tips? Er ikke i knallform ,men har gått Vidden fra Ulrikken til fløyen endel ganger og har ingen problemer med slike turer.

Samt kart som jeg evt kunne trenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo en mulighet for det ,men jeg tar ikke allverden med portretter pga manglende lamper og utstyr (Noen som har en EF 50mm 1.4 og gi vekk?) så det gjør ikke så mye..

Var innom BT og kjøpte "Turløyper i Bergensområdet" idag. Var mange gode forslag der :wink: Gullfjelltoppen er jo tross alt bare 2km Trengereid , et sted som jeg er godt kjent. Man kan oppleve mye fin natur hvis man går fra skulstadtoppen og går innover (motsatt side av gullfjellet). Samt så er det bilvei omtrent helt opp til der det flater ut så det passer fint for personer som ikke er i form.

Hvis noen har noen flere forslag tar jeg gjerne imot noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.