Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til helgetur i overkommelig avstand fra Oslo?


Randi_W

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg stort til å teste mitt nyinnkjøpte utstyr, og planlegger derfor en tur til neste helg, 24-26 august.

Har bil og kan komme meg avgårde midt på dagen fredag.

Er det noen som har forslag til tur, gjerne med innlagt topptur som lar seg bestige uten ekstra utstyr? Helst utenfor de mest trafikkerte strekningene. Skal overnatte i telt.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Memurudalen er en flott dal. Ta siste båten inn til Memurubu fra Gjendesheim. Det er satt opp ekstrabåt kl. 1900 på fredag 24. Gå langs Muru oppover på nordsiden av elva. Det er mange fine plasser og slå opp telt på der. Et naturlig toppvalg kan være Surtningssui, en grei topp der du kan gå opp til kanskje en av Norges flotteste utsikter i klarvær. :oops: Godt med klær er nødvendig, da det snør ofte der oppe siden det er såpass høyt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.