Gå til innhold
  • Bli medlem

Femunden i september?!


Wannebeeflyfishingpro

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk!

Vi er en gjeng på 3 som er førstereis på kanotur i Femunden og lurer på om noen har noen erfaringer på "fiske-bettet" ved Isternen og vann/utløp deromkring? Vi sverger til ørret og har vel ca 4-5 dager til disp.

Lurer også på hva temperaturen kan synke ned mot om natta på denne tiden (7-11 sep).

Setter veldig pris på alle kommentarer og tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Nå er jo ikke Femunden så fryktelig lang, så høstens tur må nok strekke seg litt lenger. Ser for meg Røros til Elverum.

Mitt store spørsmål er: Hvordan er vegetasjonen der. Jeg håper på tur med gapahuk, varme bål og vakker skau. Jeg ser samtidig at Femunden ligger på rundt 600 meter og at mange steder i det terrenget som jeg fant på DNTs side, viser den samme høyden. Blir det for høyt over havet for skikkelige fete, tørre furutrær som jeg kan mate inn i bålet hele natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.