Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett sekk for hytte til hytte


Hjalmar

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg kan på det varmeste anbefalle bergans helium 55. Denne er svært lett og relativt god å bære opp mot 10-12 kg. prisen er heller ikke så ille på DNT butikken. tror jeg ga rundt 1500 som er mye billigere en feks arxteryx.

Brukt denne på noen hytteturer og da er den super. Brukt den på en overnattingstur hvor jeg hadde med sovepose og fult klatreutsyr pluss mat om litt klær, da var det ikke spesielt god å bære, men vekta bikka nok 15 kg da.

Det er feste for isøks, ski og annet hvis det er av interesse og det går ann å hekte på sidelommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til en ultralett sekk for 3-4 dagers hytte til hytte-turer, max 60 liter. Er nok dessverre nødt til å finne en kombinasjon av vekt og pris.

Hei Hjalmar!

Jeg har sendt deg en privat melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.