Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskevann ved oppegård/kolbotn området?


Erik.M

Anbefalte innlegg

Hei.

Ganske ny her, men virker som et skikkelig bra forum.

Har noen spørsmål ang fiskevann og anbefalinger der.

Bor på kolbotn, et lite sted mellom oslo og ski, har akkurat flyttet hit og lurer på om det finnes noen bra fiskevann som ligger litt utafor bebyggelse. Har ikke gjort meg så kjent her ennå så hvis noen har litt kunnskaper om området rundt her blir jeg glad om dere vil dele dem.

Jeg har ikke tilgang til bil men vil ikke at det skal stoppe meg fra å ta meg fisketur når det passer meg heller, så trenger litt anbefalinger ang vann som er greie å komme seg til samtidig som det går an å slå opp telt ved.

Jeg søker vel vann som har gjedde, abbor og ørret. Sistnevnte er det kanskje ikke så mye av rundt her men.

Det ligger 2 vann som er ganske lette å nå her men de ligger ganske nærme bebyggelse så jeg tar heller gåturen på 3 timer bare for å komme bort litt.

Christian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.