Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltcamp langs Rallarvegen


Skimarte

Anbefalte innlegg

Annonse

Etter min mening kan du bare coole'n, det er bøttevis med fine steder underveis. Ta det som det kommer. Og et lite råd, ta deg god tid underveis. Fyll opp termosen med kaffe og stopp underveis og nyt utsikten på de flotteste stedene. Gjengen jeg var sammen med hadde det så jæ... travelt når jeg syklet Rallarveien. Dessuten får en kjøpt graut, vafler o.l. underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hm undras om inte vandrer tänker på organiserade campingplatser?

Här är en bra tältplats som jag fann efter att ha gått från Myrdal mot Hallingskeid (T-leden förstås, inte Rallarvegen):

http://www.huthyfs.com/myrgal/pages/myr011.html

Det kan vara någon kilometer väst om Hallingskeid.

Det gjør jeg ikke, marmotta, virker absolutt ikke som du har sett disse kartene selv. Disse kartene gir deg et overblikk, om enn noe grovt, over mulige områder, vann og elver osv. Når man syns man har funnet noe interessant, kan man kjøpe mer detaljerte kart over området, eller rett og slett utforske selv.

Det viktigste er at man ser om det ser lovende ut. Har flere ganger vært på vei (bil) til et turområde, da jeg plutselig har sett ett område som har sett bra ut, og tatt en avstikker. Ganske spennende, prøv det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.