Gå til innhold
  • Bli medlem

MSR XGK II


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Har et problem med min brenner.

Bruker parafin, eller "lampeolje" som det heter, og opplever at den stadig brenner med mye gul flamme, og "hoster" en del.

Har prøvd det meste - renset hele greia etc.

Nå har jeg fått tips om å bruke den andre dysa. Inntil nå har jeg brukt GK-dysa da det står at denne er til bruk med kerosene(parafin), men kanskje jeg burde bruke X-dysa? Selv om denne skulle være til bruk med diesel etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
hvor gammel er brenneren ? det er ofte at man må innkjøre brenneren før den blir bra. prøv å kjør noen tanker å se om det blir bedre. har du skikkelig trykk på tanken ?

Hmm..Jeg har kjørt ganske mange tanker etterhvert. Har også bra trykk på tanken, så jeg tror ikke problemet ligger der...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.