Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur med midt mellom Oslo og Trondheim- tips!!!


tommysk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og min far har avtalt fisketur i begynnelsen i juli, og siden jeg bor i oslo og han i trondheim blir turen en plass imellom. Men hvor?

Vi trenger tips da vi ikke er kjent!

Utgangspunktet er sånn omtrent rundt Røros, trysil, Femunden, to dager overnatting og ikke for mye gåing (Farsan begynner å bli gammel...). Bil frem til vannet er en fordel.

Kanomuligheter er greit men ikke avgjørende.

Har du noen tips for område med flere vann i nær tilknytning til hverandre eller ett konkret vann med gode muligheter for noen fete ørreter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Rena nordøstover mot Engerdal, og så nordover langs Trysilelva og Femundselva er det ca. hundretusen fine fiskeplasser der man kan kjøre med bilen helt fram til fiskeplassene. Også langs vegen fra Rena til Åkrestrømmen. I Rena er det sikkert noen som kan foretelle deg hvor dere kan kjøpe fiskekort. Delvis er det kun fluefiske som er tillatt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.