Livar Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 Burde kanskje formulert meg bedre, søker ikke råd om hva jeg skal ha med meg, men skal skrive en oppgave om kokeutstyr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livar Posted June 12, 2007 Author Share Posted June 12, 2007 Jepp, det burde vel dekke oppgaven ganske godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livar Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Skal på kurs snart, og har fått kokeutstyr som personlig oppgave. Skal ta et søk her og andre plasser, men har ikke tid nå, har akkurat fått oppgaven. Har du noen erfaringer du vil dele? Positive og negative. Hva syns DU er bra/ dårlig på dagstur/ helgetur/ ukestur evt. lengre enn dette også? Vinter/ vår/ sommer/ høst? Har mange sysnspunkter selv også, men ønsker også andres synspunkter. Det som passer en person bra, passer ikke nødvendigvis en annen... Fyr løs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts