Gå til innhold
  • Bli medlem

DNT


Gjest Anonymous

Ville De vært foruten DNT i Jotunheimen?  

22 stemmer

  1. 1. Ville De vært foruten DNT i Jotunheimen?

    • Ja
      6
    • Nei
      17


Anbefalte innlegg

Annonse

Det burde vært et tredje alternativ: Spiller ikke så stor rolle.

Vanskelig å svare fordi jeg generelt er imot kollektivisme. Jotunheimen hadde vært mer eksotisk uten hytter. På den annen side er det kos med dem også. Jeg går ut fra at du her forutsetter at man heller ikke hadde andre aktører som tok over noen av DNTs roller.

Er i hvert fall glad for DNTs årboker, som er fantastisk historisk dokumentasjon. Fattern har alle fra 1868 til i dag. Gjett hvem som arver dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Innvendingen er registrert, men jeg synes det ikke er så dumt, dette er et enkelt spørsmål, ja/nei, "Ville du vært foruten DNT".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om man tar en titt i heimen per dags dato, er det nok en del ting DNT gjør som folk ikke helt liker. Jeg er nok en av de :) Men om man ser på hva DNT har gjort gjennom tidene, så har de gjort mye bra.

Spørsmålet hos meg ender opp i hvordan oss mennesker skal oppføre oss i naturen. Og her er det mye forskjellige meninger. Jeg personlig får nesten dårlig samvitighet av spora jeg lager når jeg er ute på tur. Og er nok litt ekstrem der, mens andre slapper litt av med sånt. Men det finns noen som faktisk syns det er greit med å sette inn wire'e osv. Dette er onde mennesker, og bør ungås :D

Varder, T-merker osv er et synlig inngrep i naturen. Så ut i fra de meningene jeg har, kan det hende det ikke er så pent å se alltid. Men det jeg glemmer, er hvor fint det er å ha i nødssituasjoner! De røde T-merkene er et godt syn å se, når tåka gjør meg bort :wink:

Hytter bruker jeg personlig ikke. Bortsett fra å spe på med litt mat om jeg går tom. Men syns ikke fjellturen blir helt det samme uten teltings. Er jeg med folk som bruker hytter, sover jeg ofte i teltet 200 m unna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.