Gå til innhold
  • Bli medlem

Laksefiske.


Marius B

Anbefalte innlegg

Annonse
Er det noen som hvet hva som er best av doggmark og hvanlig meitemark til laks.

Hei, du er klar for sessongen? Jeg ville brukt doggmark, hvis du mener de som er enorm store ja?

Det går fint med vanlig meitemark, men de fiskerne jeg har møtt bruker helst doggmark. Men er de ikke vanskelig å grave etter? Jeg har fisket med de selv og må lete lenge for å finne noen.

Var å så på Gaula i dag, det er masse vann :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker fra Støren og helt til sjøen. Vet ikke hvor jeg skal i år, men har veldig lyst til å prøve snart. Laksen som er i elva spiser ikke i det hele tatt så egenlig spiller det ingen rolle hva du fisker med. For å få laks så må flua eller markklysa gå rett forbi hodet på laksen. Den er irritert og hugger etter alt som kommer i veien.

I Gaula er det fint med store tubefluer og ei diger markklyse.

Hvor i Gaula fisker du? Skal du prøve den første uka? Det er masse vann der nå så mye storlaks er på tur innover :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fisker på et vald som heter Borten-Losen. Jeg har tenkt å prøve den første uka ja, men det er mange som sier at det er får mye vann. Skal nå prøve uannset jeg i vertfall. :D

Ja kanskje det er for mye. I fjor var det altfor lite mener jeg. Er det privat vald eller selger forening kort der?

Vet ikke hvor jeg skal prøve ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.