Gå til innhold
  • Bli medlem

Sotete bensinbrenner (MSR Dragonfly)


thpaulsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Presterte å søle ca. 2 dl vann nedi brenneren mens den stod på full guffe for en stund siden, og etterpå føler jeg at den har sotet uhensiktsmessig mye :/..... "Beina" som gryta/panna skal stå på blir sorte av sot hver gang jeg bruker den... Føler dog egentlig at den brenner ganske rent; lager ikke ulyder og avgir ikke uhumsklige avgasser....

Har rengjort den iht. instruksjonsmanualen (tatt ut brennenåla, flushet slangen etc.)

Noen som har tips?

mvh.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Det nærmeste jeg fant i vareutvalget på biltema var Forgasserolje, og regner ikke med at det er dette jeg skal ha? :)

EDIT: Kan jeg bruke denne montro?

Super Gas Treatment

Bensintilsetning som rengjør drivstoffsystemet, innsprøytingsdyser eller forgasser og gir en hurtigere start. Gir jevnere fordeling av drivstoffet. Forhindrer dårlig motorfunksjon, ujevn forbrenning, isdannelse, forekomst av rust, samt ansamling av smuss og forurensninger i drivstoffledninger. En flaske rekker til 75 l bensin. 355 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.