Gå til innhold
  • Bli medlem

Kroatia - Split


Anbefalte innlegg

Skal til en liten by utenfor Split neste uke. Hva bør jeg se på øyene utenfor Split?

Hva med den blå grotte, er det greit å komme seg dit, trenger man noe skyss når man kommer til øya der for å finne den? Må man bestille en full pakke fra Split for å se den?

Hva med fjellturer, er det mulig å få til der uten bil? Ser det er mye topper rundt forbi der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Annonse

Skal til en liten by utenfor Split neste uke. Hva bør jeg se på øyene utenfor Split?

Hva med den blå grotte, er det greit å komme seg dit, trenger man noe skyss når man kommer til øya der for å finne den? Må man bestille en full pakke fra Split for å se den?

Hva med fjellturer, er det mulig å få til der uten bil? Ser det er mye topper rundt forbi der...

jeg har vært på øyene, og har fast plass i Markarska. Rett opp av Makarskak er det en Nasjonalpark, Biokova med fjell på opp mot 1800 meter.

på øyene er det sykkel som er vanligst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en adresse/link til der du leier hus/leilighet ?

Ja, men selvsagt på jobb. Jeg kommer ikke til adressen før etter jul.

Jeg tok kontakt med et reisebyrå i sommer. Bestilte hotell, og diskuterte eventuellt å leie en leilighet tilsommeren 2013.

Det er også en webside.

Jeg hadde ingen problemer med reisebyrået. De var svært hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.