Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til tur i område rundt Trondheim


Arangaras

Anbefalte innlegg

Etter den 8. mai er eg ferdig med 3 av mine 5 eksamenar, og då er det heldigvis langt fram til neste, so då tenkte eg at eg kunne nytte sjansen til å kome meg ut litt. Er litt lei av å sitje her i Trondheim og råtne, vil ut på tur!

Tenkte difor ein liten tur, men har ikkje peiling på kor. Planen er å finne ei DNT-hytte av noko slag, sjølvbetjent, der eg kan vere ein dag eller to og traske litt turar og berre slappe av. Det idéelle hadde vore ei hytte slik som Reinheim på Dovrefjell, men kanskje litt mindre.

Har bil, men vil helst ikkje køyre meir enn to timar kvar veg. Folk har jo nemnd Trollheimen og Sylane for meg, men ingen som veit om hytter til mitt formål.

Eg har heller ikkje skia mine her i Trondheim, so det må nesten vere mogeleg å gå til fots til hytta og i området rundt.

Har nokon tips til hytte for meg?

På forhand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det såg eigentleg veldig interessant ut. Er du kjend med denne ruta? Ei spesiell etappe du vil foreslå? 15 mil blir ein litt lang tur for meg no mellom eksamenane. Står på kntur.no at alle hyttene er lett tilgjengelege frå vegen, so då kan eg vel berre velge å vrake då. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter innlegget ditt å dømme så er du muligens student og da har du sikkert tilgang til NTNUI´s koienett. En av idrettslagets mange koselige koier er Lynhøgen i Brungmarka. Fin både som dagstur og tur m/ overnatting. 1/2 times biltur inn til Brøttem ved sørenden av Selbusjøen, deretter 11/2 times sykkeltur til veis ende ved Tangvollelva, og så er det 1-11/2 times fottur inn til selve koia. Det er muligens litt mye snø der enda, men om ei ukes tid skulle det være farbart med sykkel/til fots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det såg eigentleg veldig interessant ut. Er du kjend med denne ruta? Ei spesiell etappe du vil foreslå? 15 mil blir ein litt lang tur for meg no mellom eksamenane. Står på kntur.no at alle hyttene er lett tilgjengelege frå vegen, so då kan eg vel berre velge å vrake då. :D

Har aldri vært der selv.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter innlegget ditt å dømme så er du muligens student og da har du sikkert tilgang til NTNUI´s koienett. En av idrettslagets mange koselige koier er Lynhøgen i Brungmarka. Fin både som dagstur og tur m/ overnatting. 1/2 times biltur inn til Brøttem ved sørenden av Selbusjøen, deretter 11/2 times sykkeltur til veis ende ved Tangvollelva, og så er det 1-11/2 times fottur inn til selve koia. Det er muligens litt mye snø der enda, men om ei ukes tid skulle det være farbart med sykkel/til fots.

Njaa... Er student i Trondheim ja, men går på TØH (Trondheim Økonomiske Høgskole), som ligg under Høgskolen i Sør-Trøndelag, so har nok ikkje noko adgang til NTNUI-hytter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Då har eg snakka med Kristiansund og Nordmøre Turistforening, dei skulle sende meg eit kart over Fjordruta med turforslag og greier og greier. Vedkomande sa at det ikkje var noko særleg med snø i området heller, so det skulle gå fint å gå tur der. Då ser det ut som om eg kjem meg ut ein tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.