Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske i Trondheimsområde


knaurdal

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg vil nå si at Jonsvatnet (den største innsjøen i Trondheim er det beste fiskevannet). Her har det blitt tatt Ørret på over 6,5kg og Gjedder på opp imot 15kg. Når vannet har en temperatur på 10-16 grader er det det beste fiske. Da er ørreten mest aktiv og man kan få fisk på rundt 500 g ++ bare ved å kaste fra land. Dorging er også meget bra om du har båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ett par sikkelige ørretvann da....men dem er ikke store så det er å være forsiktig...men vet det er tatt 2kg++ fisk der...men som sakt tidlige her .....legger det ikke ut her pga det r ikke store dammene og fisken blir veldig skremp pga liten trafikk av folk..

send heller en privat pm så skal jeg vurdere å slippe litt på sløret :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ett par sikkelige ørretvann da....men dem er ikke store så det er å være forsiktig...men vet det er tatt 2kg++ fisk der...men som sakt tidlige her .....legger det ikke ut her pga det r ikke store dammene og fisken blir veldig skremp pga liten trafikk av folk..

send heller en privat pm så skal jeg vurdere å slippe litt på sløret :roll:)

akkurat dette jeg sliter med også, tør ikke snakke sø høyt da det er flere små men gode ukjente vann. kan nevne såpass som at et ligger i nærheten av grønlia, skelbreia. da er det bare å begynne å lete :wink::lol: :lol: :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat dette jeg sliter med også, tør ikke snakke sø høyt da det er flere små men gode ukjente vann. kan nevne såpass som at et ligger i nærheten av grønlia, skelbreia. da er det bare å begynne å lete :D:P :P :P

HeHe da Vet vi om flere....tror faktisk det er en del godt skulte vann som ingen snakker om...sånne gode gullvann...hehe artig dem ja....hehe og enda artigere å lure ut duppen og makk klysa eller flua...hehe satan kjenne det knyt seg i ryggraden bare ved tanke nå....får skjelven nå..hehe.. :wink::):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe da Vet vi om flere....tror faktisk det er en del godt skulte vann som ingen snakker om...sånne gode gullvann...hehe artig dem ja....hehe og enda artigere å lure ut duppen og makk klysa eller flua...hehe satan kjenne det knyt seg i ryggraden bare ved tanke nå....får skjelven nå..hehe.. :wink::):P

HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.