Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakksekk, ikke vanntett.


tveole

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på utkikk etter noen pakksekker som jeg kan pakke ned utstyr som tåler vann, samt pakke ned utstyr som blir brukt i forbindelse med bål eller som på andre måter er skittent. De pakksekkene jeg har sett (og også har noen av)er av vanntett utgave, og er unødvendig dyre og passer dårlig til mitt bruk. Jeg kunne tenkt meg noen av samme type som ofte brukes til å pakke sovepose i, gjerne litt solide og vaskbare.

Er det noen som vet hvor dette er å få kjøpt til en fornuftig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportsnett har: "Helgetilbud: -25% på alt fra Eagle Creek! Husk å skrive inn ''HELGETILBUD'' i kommentarfeltet på bestillingen din for å være berettiget til rabatt. Rabatten trekkes fra manuelt før utsendelse av bestillingen.

Tilbudet er tidsbegrenset og siste frist for bestilling er mandag den 23. april klokken 24.00.

Begrenset antall. Vi tar forbehold om at enkelte modeller, farger eller størrelser kan bli utsolgt.

Tilbudet gjelder de varer som er på lager i det tidsrommet tilbudet gjelder, og ikke utsolgte varer eller bestillingsvare."

Skobagen deres er fin til møkkete saker, og de har flere komprimerbare pakksekker. Og det er billig - ihvertfall med 25% rabatt... :P

Sjekk ellers Granite Gear om du skal ha superlette pakksekker/poser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.