Gå til innhold
  • Bli medlem

Det perfekte telt for 1-2 personer


melmak

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe telt og er takknemmelig for hjelp. Det skal kunne benyttes hele året. Det skal veie minimalt, samt tåle vær og vind. Om vinteren regner jeg med å bruke teltet alene og om vår, sommer og høst blir vi 2 stk. Foreløpig har jeg følgende telt i kikkerten: Hilleberg Nammatj2, Hillerberg Unna eller Helsport Stetind 2.

Er det andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg synes ikke du burde kjøpe Stetind 2. Har teltet selv og det funker til en person vår, sommer og høst. Men det er i knappeste laget for to og er ikke godt nok i de sureste vintermånedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det har fremgått av tidligere innlegg fra mitt tastatur, så bare elsker jeg Hilleberg Unna! Det er et fantastisk telt! Med to inni blir det ikke plass til bagasjen, men den kan du jo sette utenfor...

Finnes også en litt annen modell med fortelt, men det er ikke den jeg har. Du kan se en del bilder av teltet på www.adrenaline.no.

Telthilsen

-lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Som det har fremgått av tidligere innlegg fra mitt tastatur, så bare elsker jeg Hilleberg Unna! Det er et fantastisk telt! Med to inni blir det ikke plass til bagasjen, men den kan du jo sette utenfor...

Finnes også en litt annen modell med fortelt, men det er ikke den jeg har. Du kan se en del bilder av teltet på www.adrenaline.no.

Telthilsen

-lars

Takk for tips begge to. Hilleberg Unna virker å være et bra telt. Tror du det er mulig å lage istand et varmt måltid inne i teltet en regnsværsdag samtidig med at vi begge er innentelts? Jeg er 190 og dama er 165.

Peder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.