Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan jeg finne billig Randonne utstyr?


7IW3

Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips til gode pudder/backcountry ski?

Har sett på Rossignol Scratch BC WRS - twintip og Dynastar Big Trouble - twintip, men vet ikke om disse er ski for meg.

Jeg er ca 180 høy og veier 60kg +/-

Trenger også noen bindinger, trenger tips her og.

Har sett på Fritschi Diamir Freeride Plus men de var ganske dyre (3600,- på oslosportslager.no)

Men passer randonne bindinger til alle typer sko? jeg har Atomic B Tech Series 80.

Har hørt at det er noen som har bestilt fra Tyskland eller Østeriket, og at det blir billigere, men hva med toll og moms? vet du noe om dette vill jeg gjerne høre litt om det.

Ønsker å høre tips til ski/bindinger (gjerne en pakke, slik at det er billigere) og hvis du har no erfaring med utstyr du kan anbefale og gjerne noen nettsider jeg kan kikke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg har forstått det, kan jeg bestille ski + bindinger fra tyskland (sport-conrad) og få det tilsendt til sverige for kun 20 euro? og er det lang leveringstid ca?

men er det noen som vet hvor det nærmeste postcenter ved hemavan/tärnaby er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.