Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Volum skrev (3 timer siden):

Ellers er jeg usikker på om de bringer noe nytt på bordet?

Om ikke så veldig mye nytt i design, så kanskje mer i måten de markedsfører på?
(Tviler på om den første reklamen her treffer de yngste, men det er kanskje fedrene som er i den egentlige målgruppen her?)

Endret av zimwalker
Skrevet

Umulig å få et helt stillbilde av disse knivene på lanseringsdatoen sin tydeligvis? 😅

Slira på Amberg så lekker ut, men det var jaggu ikke så lett å se så mye utover det.

• Hehe 1
Skrevet

Disse kan også bli spennende:

<quote>

I maj kompletteras serien med två ytterligare knivar med helt nya blad och slipningar:

Amberg Compact (S)

Amberg Full Flat (S)

</quote>

Skrevet
Volum skrev (6 timer siden):

Disse kan også bli spennende:

<quote>
I maj kompletteras serien med två ytterligare knivar med helt nya blad och slipningar:
Amberg Compact (S)
Amberg Full Flat (S)
</quote>

Enig, Disse ble vel også presentert i den siste videoen jeg postet her. Kjekt når Mora fornyer seg litt, selv om det meste jo er gjenkjennelig. 

• 2 uker senere...
Skrevet
tshansen skrev (På 3.3.2026 den 13.58):

Amberg ser veldig interessant. Liker også den nye slire løsningen de har valgt. Tror det kan være fare for at jeg må prøve en slik *plystre* 

Er litt spent på de to flatslipte versjonene av Amberg som de til nå vel bare har vist frem på messer og video, ser ikke ut som de har kommet i salg enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.