Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt denne flaska fra Pressol for å bruke den til å fylle rødsprit i forvarmingsskåla:

20260221_110238.thumb.jpg.8fa9b5c09c0d8cf85a410b6406425cb9.jpg

Jeg er imidlertid litt skeptisk til konstruksonen når brukt i kulde. Er det noen som har erfaringer? 

Skrevet

Eventuelt noen som har tips til hva slags kork jeg kan bruke på flaska underctransport? Tuten er mindre enn standard brusflaske og Biltemas bensinflasker. 

Skrevet

Kanskje et litt dårlig svar, men jeg er godt fornøyd med sitronflaske.  Skal du inn i forvarmingsskåla på en pampe er nok ikke sitronflaska løsningen. :-) 

large.jpg

Skrevet

Siden DSK åpner med å svare på siden av spørsmålet vil jeg også det. Jeg sverger selv til rødsprit på låsoljeflaske. Funker på alle MSR multifueler og på Omnifuel. 

IMG_0499.jpeg

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Flaske for sykkelolje kan også anbefales på det varmeste! Tynn lang tupp som gjør det enkelt å fylle på i forvarmingsskålen. 

17726323309185231788225527103134.thumb.jpg.8d77fab66729cf6116225d6f7675ab73.jpg

Endret av Andreas Gram
Skrevet

Når tråden først har sklidd ut, kan jeg informere om at jeg bruker en pyrisept flaske. Passer perfekt i en 111.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.