Gå til innhold

Når velger du ditt Hilleberg Akto og hvilke (eventuelle) andre telt har du som alternativer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

@ingen87 det høres ut som en grei investering for fremtiden😀

Hva avgjør hvilke av de to teltene du tar med deg? Begge ergo per definisjon ennmanstelt, men Unna er jo litt større og Aktoen litt lettere.

Skrevet (endret)

Stein, saks, papir? 😛 Har strengt talt ikke brukt noen av de spesielt mye. Så det har blitt mest for å teste. Unna har jo et relativt mer romslig innertelt, mens som du sier er Akto lettere, og har yttertelt med plass til en del oppbevaring.

Jeg kommer til å bruke Akto på turer der jeg skal forflytte meg mye, mens Unna blir kanskje foretrukket på fisketurer og andre der jeg kan bli liggende på samme plass ei stund. 

Endret av ingen87
  • Hehe 1
Skrevet
On 2/24/2026 at 10:49 PM, Bjellesau said:

Spesielt luftig når hatten tas av. Da kan jeg ligge i teltet å se rett opp på fugler som flyr høyt.

Takk for tips! Det har jeg aldri tenkt på. Fungerer vel med stjerner og nordlys også, da?

• Liker 1
Skrevet
Miamaria skrev (4 timer siden):

Takk for tips! Det har jeg aldri tenkt på. Fungerer vel med stjerner og nordlys også, da?

Det skal du ikke se bort ifra.....dette må du bare teste 😋

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.