Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellskor (Garmont)


Elgdundee

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg. Jeg vet det finnet noen Garmont fjellskor å få kjøpt. Men hvor.

Har kjøpt feler par ab turskoen til Garmont på G sport. Det har ikke den høye Garmonten sier de. Tror den heter Garmont Trophy GTX

kan noen hjelpe meg!?

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte Garmont Trophy GTX på G-Sport for noen år siden, men den butikken er kjøpt opp av Intersport og Bull Ski og Kajakk...

Mine er en helt annen modell enn den jeg har sett selges nå, blant annet har den nye modellen glatt lær. Jeg er ikke fornøyd med mine, synes passformen er for dårlig, og nubucklæret trekker mye vann og tørker sakte. Jeg liker støvler med glatt lær mye bedre. Men som sagt; de jeg har likner ikke i det hele tatt på dagens modell, så den nye kan godt være god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Plukker fram denne gamle tråden igjen. Kona og jeg har fått et godt tilbud på hvert vårt par Garmont trophy. Disse er i glatt lær. Noen som har erfaringer med disse? Vi skal bruke dem til fjellturer over flere dager, turer i skogen og jeg skal bruke mine til jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få tak i garmont fjellsko nå i år,den typen jeg var ute etter var Garmont syncro GTX,men den finnes ikke på østlandet mer, er ingen sportsbutikker som selger garmont fjellsko på østlandet lenger. Men på XXL i Oslo har dem flere garmont fjellsko. Men jeg vil heller anbefale Crispi Besseggen, det er en sko som er kåret til best i test i flere friluftsblad denne våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Da har kona og jeg gått til anskaffelse av hvert vårt par Garmont Trophy GTX i glatt lær. Vi skal på tur til høsten, så nå skal vi begynne å gå dem inn.

Er du aktiv her inne fremdeles?

Hvordan var Trophyen?

Andre som evt. har prøvd denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.