Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellski uten stålkanter


krisryen

Anbefalte innlegg

Heisann !

En kollega av meg spurte meg for en stund siden om jeg visst om steder han kunne få kjøpt seg fjellski UTEN stålkanter. Han har selvsagt hund, og derfor ønsket han seg et par ordentlige fjellski uten stålkanter. I sportsbutikkene i Tromsø var det ingen ski å oppdrive uten stålkanter.

Er det noen som har noen tips rundt dette tema? Finnes det produsenter / nettbutikker hvor man får tak i slikt ? Han er på utkikk etter ski han kan gå i fjellet med (fjellski), men altså UTEN de skumle stålkantene ;))

Med vennlig hilsen

Kristen Ryeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Åsnes Skarven fjellski uten stålkant. Kjøpes direkt hos Åsnes sin net butikk for skarve 499 kr. MEN bare i 215 cm, men da blir det bra flyt i løssnø!

Jeg har hund og stålkanter og så langt -dvs. 15 år- ikke hatt problemer! OK, hunden er nu for gammel til skitur, så 13 år da! Kantene kan slipes litt minndre skarpe!

Hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.