koffar2 Posted September 28 Share Posted September 28 1: Bug bivy med ekstra vindbeskyttelse og dyneema bunn (1.0oz cuben fiber) (165gram) Bivyen har en ekstra stripe med myggnett langs hele toppen for å hindre kondens samtidig som den beskytter godt mot vind og regnsprut langs sidene 1000,- + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskepadde Posted September 28 Share Posted September 28 Hvem har laget denne? Størrelse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koffar2 Posted September 28 Author Share Posted September 28 (edited) Borah gear Orginalt var det vindtette stoffet på hele bortsett fra hodeenden, jeg moddet den og sydde på en stripe med myggnett på toppen da jeg opplevde litt kondens på en høsttur. Har ikke opplevd kondens etter det Størrelse er ikke opgitt, men kan ta mål hvis det er noe spessielt du er ute etter Edited September 28 by koffar2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syntetiskjungel Posted October 2 Share Posted October 2 (edited) Jeg lurer og litt på størrelsen. Hadde en fyr på 188cm og 80 kg fått plass i den? (sikkert litt kortere etter en lang dag med sekk om jeg skal være helt ærlig) Edited October 2 by Syntetiskjungel Link to comment Share on other sites More sharing options...
koffar2 Posted October 2 Author Share Posted October 2 Den er ca 210cm lang når den ligger flatt Jeg er 180cm og 87kg, så bredden bør heller ikke være noen utfordring Glidelåsen fortsetter ca 55cm ned på siden, kan legge ut et bilde i tråden i tilfelle andre lurer på det samme Link to comment Share on other sites More sharing options...
koffar2 Posted October 2 Author Share Posted October 2 Solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts